Ενοχλημένος ο Βασάλος

Ενοχλημένος ο Βασάλος: Τι είπε μετά το ξέσπασμα των δύο γυναικών που φέρονται ως σύντροφοί του

Τον ασκό του Αιόλου άνοιξε η δήλωση του Κωνσταντίνου Βασάλου ότι είναι single, καθώς οι δύο γυναίκες που φέρονται ως σύντροφοί του ξέσπασαν δημόσια εναντίον του, αναρτώντας στα social media μηνύματα, αλλά και αποσπάσματα από προσωπικές τους συνομιλίες.
Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Το Πρω1νό, ο παίκτης του Survivor δεν έκρυψε την δυσφορία του για την συμπεριφορά των δύο γυναικών, της Βασιλικής Αγιαννοπούλου και της Μαρί Ρόουζ Ταρκμανιάν: «το περίμενα ότι θα γίνει αυτό. Με ενοχλεί μέχρι ενός σημείου. Εγώ πλέον δεν ασχολούμαι, το αφήνω πίσω μου και προχωράω τη ζωή μου».
«Το έχω πει δύο φορές, μην το ξαναπούμε… Είμαι μόνος μου, τέλος!», κατέληξε με εμφατικό τρόπο.
Δείτε στο βίντεο τις δηλώσεις:

Πηγή : 

Peoplegreece.com

Share on Google Plus

About golden new every day

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου